Advert

Translate

Thursday, March 14, 2013

AY Live on Easter Sunday (17 DAYS TO GO)

Today on the official Countdown to AY Live on Easter Sunday, I wanted to announce that we are now giving FREE TICKETS but I don't want My Oga at the Top to come and go and SACK ME.

That's we say we are 17 DAYS away from the Show, and Tickets are still fast selling at www.ayshow.tv/tickets ...

That's what My Oga at the Top wants me to say.

 

[caption id="attachment_1459" align="alignleft" width="840"]17 AY Live on Easter Sunday (17 DAYS TO GO)[/caption]

2 comments:

  1. That is good l love the whole thing keep it up

    ReplyDelete
  2. Wen I dey read dey cum just nw, I won fear say Aylive show won give free ticket to watch ay live,I ve run with leg go collect oh, bt Ay show na 4 big boys n gals , small gals like us nor dey fit attend, d money big ohoooooooooooo, I don follow aylive on twirra,like aylive fb, comment 4 blog waiting d day I go win free ticket cum ay live 4 dis lagos

    ReplyDelete